Vianočná

26. novembra 2018, gorgona, Nezaradené

Odsúdený na veky, na debilnú prácu.

Nosiť deťom darčeky, za mizernú plácu

Sane staré ako svet z posledného melú

A decká chcú dary hneď už ma s tým fakt serú.

Cez rok všetci ako čerti dobro obchádzajú

a teraz sa za darčeky na anjelov hrajú.

Listami som zasypaný, postavím z nich hrad

Pisatelia  nenažraný chcú,  len brať a brať.

Do ksichtu mi vietor  fučí. Zosilnieva, sviňa.

Prečo  ma Boh takto mučí? Pracovný čas – Zima.

Soby ako triesky chudé, idú pomaly.

Vyzerajú na zgegnutie, roky nežrali.

Táto práca ma už vraždí , strácam tým svoj čas.

Mám to robiť že vraj na vždy, no ja nie som fas.

Tento rok ma neláka, stromček, deti, Vianoce.

Dám si radšej panáka s fľašky čo sa ligoce.

Ak sa mi to zapáči urobím to o rok zas.

Snáď mi každý prepáči.               Zdraví spitý Santa Klaus.