Založ si blog

Modlitba

 

 

Spínam ruky , ticho prosím

za seba aj za svet.

Nech sa zlepší aspoň čosi

nemusí to byť hneď.

 

V srdci hľadám vhodné vety

čo obmäkčia snáď.

Moja prosba hádam letí

po tisíci krát.

 

Pery tvoria, staré prosby

len slová sa menia.

Ja aj svet sme stále hrozný

Je to do zbláznenia.

 

Možno  robím niečo zle.

Či Boh nie je hore?

Aj dieťa sa modliť vie,

keď sú hračky choré.

 

Modlím sa a zrazu v tom

bola mi vec  istá.

Nepočuje Boh, môj  ston

veď  som   ateista.

 

 

 

K tej rýmovačke

31.03.2022

Na začiatok by som sa rád poďakoval adminovi, že ten „príspevok“ ani na základe (pravdepodobne niekoľkých) žiadostí nevymazal. Pravdepodobne zvážil, že sú to jedinci ktorí keď majú s niečim problém tak rýchlo utekaju za mamou alebo pani učiteľkou. No a teraz k veci. Asi som menej chápavý(som muž, že som žena je ďalší zbrklý predpoklad ale ten má v tejto [...]

Zastaviť Blahu

29.03.2022

Liberáli, médiá, vyvíjajú snahu konečne už zapchať, hubu Ľuba Blahu. Ich úsilie preveľké ale stroskotáva Blaha ďalej píše, vídejká pridáva. Skúšala sa cenzúra, ako prejav sily čo sa ďalej stalo, by ste neverili. Cenzúra je nevlastná, sestra reklamy, takže milý Blaha stal sa viac známy. Tak skúšali morálku, veď ľudia sú dobrí je tam ale problém , len sa lepšie [...]

Buďte zodpovední

23.10.2020

Ľudia teraz naozaj úprimne: Buďte prosím Vás zodpovední lebo inak budeme mať väčší počet nakazených ako je počet obyvateľov Slovenska.

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 31
Celková čítanosť: 61731x
Priemerná čítanosť článkov: 1991x

Autor blogu

Kategórie