Založ si blog

Pomoc

Odjakživa bol môj sen

ktorý som chcel zažiť,

zlepšiť ľuďom ťažký deň

a nie  z nich len ťažiť.

 

Umenie a múdra veda

spasia ľudí snáď

Odborníkom som sa teda

chcel v nich oboch stať.

 

Bolo Vám to trápenie,

veď mám rozum slabý

a na krásne umenie.

vždy som býval ľavý.

 

Tak som smutný ako bedák

dlho spôsob hľadal.

keď som zrazu jeden leták

doma v koši zbadal

 

V mojom mozgu slabom, tvrdom

nápad vtedy vznikol.

Pomôžem je najviac ľuďom

dobrou politikou.

 

Tam som teraz, kde ma treba.

Pomôcť  chcem, však vieš.

No začínam od seba

veď  som človek tiež.

K tej rýmovačke

31.03.2022

Na začiatok by som sa rád poďakoval adminovi, že ten „príspevok“ ani na základe (pravdepodobne niekoľkých) žiadostí nevymazal. Pravdepodobne zvážil, že sú to jedinci ktorí keď majú s niečim problém tak rýchlo utekaju za mamou alebo pani učiteľkou. No a teraz k veci. Asi som menej chápavý(som muž, že som žena je ďalší zbrklý predpoklad ale ten má v tejto [...]

Zastaviť Blahu

29.03.2022

Liberáli, médiá, vyvíjajú snahu konečne už zapchať, hubu Ľuba Blahu. Ich úsilie preveľké ale stroskotáva Blaha ďalej píše, vídejká pridáva. Skúšala sa cenzúra, ako prejav sily čo sa ďalej stalo, by ste neverili. Cenzúra je nevlastná, sestra reklamy, takže milý Blaha stal sa viac známy. Tak skúšali morálku, veď ľudia sú dobrí je tam ale problém , len sa lepšie [...]

Buďte zodpovední

23.10.2020

Ľudia teraz naozaj úprimne: Buďte prosím Vás zodpovední lebo inak budeme mať väčší počet nakazených ako je počet obyvateľov Slovenska.

Baerbock, Netanjahu

Hádka kvôli Gaze? Nie sme ako nacisti, nahneval sa Netanjahu na nemeckú ministerku

20.04.2024 14:00

Počas návštevy nemeckej šéfky diplomacie Annaleny Baerbockovej v Tel Avive došlo k ostrej výmene názorov medzi ňou a izraelským premiérom, ktorý poprel, že by ľudia v Pásme Gazy hladovali.

Peter Pellegrini

Podpredsedovia alebo Šutaj Eštok. Nový šéf Hlasu bude známy na prelome mája a júna

20.04.2024 13:07, aktualizované: 13:40

Milan Majerský predpokladá, že poslanci KDH zahlasujú za zvolenie súčasného ministra Richarda Rašiho do funkcie predsedu parlamentu.

armáda usa

Americké jadrové zbrane bližšie k Slovensku? Na svojom území ich chce mať aj Poľsko

20.04.2024 12:46

Americké jadrové zbrane sú od novembra 2009 v Belgicku, Nemecku, Taliansku a Holandsku.

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 31
Celková čítanosť: 61738x
Priemerná čítanosť článkov: 1992x

Autor blogu

Kategórie