Založ si blog

Hlas

Dôležitý bol môj hlas

zopár rokov dozadu.

Teraz kráčam ako fas

Z pracovného úradu.

 

Dôležitý bol môj hlas

hovorili o tom všetci.

No smäd so mnou zmietal zas

tak som skočil na poldeci.

 

Dôležitý bol môj hlas

ale pre pár promile

Nestihol som ho dať včas.

Smutné boli tie chvíle.

 

Dôležitý bol môj hlas.

Šlo to však aj bez neho.

Na nemalý môj úžas

Zvolili ste správneho.

 

Dôležitý bol Váš hlas.

Problém v tom však väzil.

Za tých starých dobrých čias

nik správny tu nežil.

 

Dôležitý je náš hlas.

Verím tomu stále.

Ale asi ako vlas

na plešivej hlave.

K tej rýmovačke

31.03.2022

Na začiatok by som sa rád poďakoval adminovi, že ten „príspevok“ ani na základe (pravdepodobne niekoľkých) žiadostí nevymazal. Pravdepodobne zvážil, že sú to jedinci ktorí keď majú s niečim problém tak rýchlo utekaju za mamou alebo pani učiteľkou. No a teraz k veci. Asi som menej chápavý(som muž, že som žena je ďalší zbrklý predpoklad ale ten má v tejto [...]

Zastaviť Blahu

29.03.2022

Liberáli, médiá, vyvíjajú snahu konečne už zapchať, hubu Ľuba Blahu. Ich úsilie preveľké ale stroskotáva Blaha ďalej píše, vídejká pridáva. Skúšala sa cenzúra, ako prejav sily čo sa ďalej stalo, by ste neverili. Cenzúra je nevlastná, sestra reklamy, takže milý Blaha stal sa viac známy. Tak skúšali morálku, veď ľudia sú dobrí je tam ale problém , len sa lepšie [...]

Buďte zodpovední

23.10.2020

Ľudia teraz naozaj úprimne: Buďte prosím Vás zodpovední lebo inak budeme mať väčší počet nakazených ako je počet obyvateľov Slovenska.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.

vojna na Ukrajine, Charkov

ONLINE: Chcú Rusi obsadiť Charkov? Lavrov naznačil, že by tvoril 'sanitárnu zónu' okolo Ruska

20.04.2024 07:35

Ruský záujem o Charkov môže súvisieť s vytvorením "sanitárnej zóny" okolo ruských obcí, aby boli mimo dostrelu ukrajinskej armády.

archeológovia, Kremnička, Banská Bystrica

Unikát na Slovensku aj v okolitých štátoch: Miesto brutálnych popráv skúmajú archeológovia

20.04.2024 07:00

V lokalite krvavého masakru ide o novátorský počin slovenskej archeológie. V banskobystrickej časti Kremnička odštartovali výskum na mieste masových popráv.

blinken

Vojaci USA odchádzajú z Nigeru. Krajina sa zbližuje s Ruskom

20.04.2024 06:07

Spojené štáty v piatok súhlasili so stiahnutím svojich viac ako 1000 vojakov z Nigeru a ukončením svojej prítomnosti v tejto krajine.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 31
Celková čítanosť: 61735x
Priemerná čítanosť článkov: 1991x

Autor blogu

Kategórie